Web Sitesinin Faydaları Nelerdir? Müşteri Belirlemeye Yarar Tradisyonel olarak demografik bilgilere için örgülmaktadır ancak internet ortamında müşterilerinizi tam olarak saptamak karınin Google Analitik platformunun kent analizleri karınin sunduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi yiyecek ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu evet da kent takip kimliğini sitenize bindirmek kifayetli olacaktır. Müşterilerinizin evetş, cinsiyet, ekol, hasılat ve ilgi alanları üzere bileğanlayışkenleri belirleme edebilirsiniz. █▌ Belirlenen Müşterilerinizi Değişiklaştırabilirsiniz Müşterileri farklılaştırma, onların anlayışletmeniz karınin farklı bileğerlere ehil olması ve farklı ihtiyaçlarının bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En muteber olan müşterilerden tevessül etmek suretiyle, bir sıralamada yatmak, çabaların en çok avantaj sağlamlayacağı kesime yöneltilmesine imkân sağlamlar. Sonunda müşterinin bileğerine ve ihtiyaçlarına odaklanacak işletme davranışını web sitenizde elde etmek güç olmayacaktır. █▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlamlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki iş, üzerinde durulması gereken en önemli konudur. En şiddetli etkinliği, onat maliyette suni zorunluluğu bir şirket karınin kaçınılmazdır. İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci Web kent kavramının alıcı merkezli son yıllarda yaşadığı varyasyon sahiden inanılmaz boyutlara ulaştı. Tarihsel müddetç olarak bakılmış olduğunda 1990’li yılların “ne bulursam onu alırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. En ekonomisinin ön planda evetğu bu dönemlerde web sitelerinde bucak kayran ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, yoğaltıcı tercihlerinin son plana atılmasına temel hazırlıyordu. Peşi sıra 2000’li yıllar geldi, web sitelerindeki ürün ve iş çeşitliliği artmaya saksıladı. Bu noktada müşterilerin umumi eğilimi “neyi alabilirsem onu mezeım” biçiminde bileğanlayışti. 2010’larda web sitelerindeki çağdaş anlamdaki gelişmelerle alay malay daha çok “ne istersem onu alırım” devri saksıladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç yapı taşı bekçi koskocaman gösteriş oynadı: ▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği inanılmaz halde arttı ve müşterilerin yeğleme muhtemellıkları çoğaldı. ▬ Bilgelik ve haberleşme teknolojilerini aktif kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok palas erişebilir bir hale geldi. ▬ Teknolojik örgülar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından dağıtım hatına entrika iş vetirelerini bileğanlayıştirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan ulaşım olabilir evet. Türkiye’bile Web Sitesi Teknolojisinin Gelişimi Ilmî anlamdaki website çalışmalarının Türkiye’deki gerii 2000 seneı adım atarına dayanıyor. Türkiye’bile yapılan ilk mabeyinştırmalarda şirket yöneticilerinin web sitesi teknolojisini teşhis yüzdeleri %5’in şeşnda idi. Fakat kovuşturulma fail yıllarda internet kent çalışmaları hızla ve artarak devam etti. Bu mevzuda şirketler ister kendi bünyelerinde, gerekse bu mevzuda iş veren danışmanlar ve birNC (www.birnc.com.tr) üzere ajanslar vasıtası ile çeşitli çalışmalar yürüttüler ve yürütmeye devam etmekteler. Bir markayı oyun fail web sitesi sadece üretilmiş iş, ürün ve fikirlerin üreticiden tüketiciye şık ve çağdaş bir şekilde gösterilmesi bileğildir. Web siteleri, üretim öncesinden süregelen bütün faaliyetlerin satış öncesi, satış ve satış sonrası yapmak üzere üç ayrı aşamada birbirini mütemmim çabaların da teşhistıldığı bir çehre evetğu yadsınamaz. Burada önemli bir sermaye daha var, o da şu: Web tasavvur ve yazılım çalışmalarını sınırlı bir ölçüm sistemi şeşnda yürütmek ve bu çalışmalarda yapılan yatırımın şirketin doğrudan hedeflerini ne ölçübile desteklediğini gözlemlemektir. Yalnızca web tasavvur adı şeşnda saksılayıp şirketin çın finansal hedefleri doğrultusunda yürütülmeyen birgeniş projenin dakika içre üst patronaj aracılığıyla durdurulduğunu ve bu projelerin başarısız olduklarını gördük. Bunun internet projesi evet da başka bir x projesi olmasının önemi yok. Önemli olan süksesızlıktır. Şirket üst yönetiminin her projede ruzuşeb huzurınızda olması çok önemlidir. Bunun sağlamlanabilmesi bile web sitesi projelerinin yönetimin koyduğu ve benimsediği kurumsal iş hedeflerini doğrudan beslemesine demetlı. Yani sadece alıcı memnuniyeti hedefli web sayfası çalışmaları, böylece matlup akıbetları vermemektedir.